Сайтовете за запознанства са пълни с профили, на пръв поглед показващи млади и уверени в себе си хора та чак и арогантни. Тук сме събирали текстовете от различни профили и сайтове за запознанства. Някои са смешни, други оригинални, а има и просто тъпи!

biletooo.aha.bg

" K'vo stava gotin? Mai si mnogo oburoten? Ili moje bi ubraten ot kudeto si do6ul,ami tam 6te te pratim slaba e tvoqta izqva,a si misli6 4e stilut ti mnogo zaribqva.Selska proqva pak se poqvqva,tova 4e si nevej bratle ne te spasqva, dobre 6te napravi6 ako spre6 da se ligavi6.Na men ne mi se nravi6, za tova v rimi 6te se davi6..! ! ! Nedei da se bavi6 ami stqgai si nalumite s tvoite hora nekadurnite na dale4e bqgaite,za6toto az sam tvoita sqnka,rimi te mi po-utrovni sa ot pepelqnka. 6te se hrani6 ti sus slamka tvoita mamka,samo da mi padne6 na h*q 6te mi prudne6,6to ne zeme6 da se grumne6 na sveta dobro da svur6e6!?!!! Gladen li si o6te ?-a pitam gladen li si ? MS li si kakuv si? za moite rimi struv si ,me4tae6 za uvaciq,ti si pu**a vmesto raciq...nemoga da te traq pod zemqta 6te te zakopaq,lud sam be 4ovek,lud za vruzvane "

No comments:

Post a Comment