Сайтовете за запознанства са пълни с профили, на пръв поглед показващи млади и уверени в себе си хора та чак и арогантни. Тук сме събирали текстовете от различни профили и сайтове за запознанства. Някои са смешни, други оригинални, а има и просто тъпи!

hotgirl1.aha.bg

[!] [!] Не Си Ме ВиЖдЪл...Не Се ЗаБъРкВай...Не ЗнАеШ НиЩо... ЖиВеЯ шУмНо...Не СъМ ПоСлУшНа...КоЯ СъМ аЗ? ПроСто ЕдНо МоМиЧе...КфО Съ ПрАйШ нА оБоРоТеН...ЕлА и Ще ВиДиш, Че Не Си!!!...МаЧкАм ТъПчА вСяКо СъРцЕ...сТаВаМ, ПадАм,АмА сЪм Си ДоБрЕ. ЖиВеЯ кАкТу ИсКам, а Не КаКтО ТрЯбВа – РАЗБЕРИ... ИсКаШ дА Ме ИмАш? ХаХ ЗАБРАВИ...ГъЗаР гО ДаВаШ...дОбРе ИзГлЕжДаш...аМа За НиЩо Не СтАвАш...!!!....КоГаТо Си ЛеСеН - Не Си ИнТеРеСен!!! А аКо МисЛиШ Да мИ Се ПраЙш – По ДоБрЕ Да мЕ зАбРайШ!!! НаПеРеНо ВърВя, ДуПеТо ВърТЯ... ПаК Ли НаГлО мЕ ГлЕдАш Ти??? АкО ИмА НеЩо ЕлА и Ми КаЖи... СлЕдИш Ме С оЧи, ДоКоГа ТоВа Ще ПрОдАлЖи?? МиСлИш Се За НеЩо ПоВеЧе НаЛи???...АмА Не Си! ВзЕмИ Се СъБуДи! СтИгА ЖиВя В ЛъЖи! НяМа Да ИмАш НиЩо ОбЩо С МеНе РаЗбЕрИ !!!...аЗ сЪм кУкЛиЧкАтА,кОяТу нЭ мОжЭш дА сВаЛиШ!аЗ сЪм пЭрФэКнАтА,с кОяТу дРуГиТэ щЭ сРаВнИш,тВоЯтА мАцКа От мЭн тЭ пАзИ,зАщОтО оТ зАвИсТ в кРаКаТа мИ ЛаЗи....нОсИш сАмО АrMaNy u PrAdA за ТеБ вАжНа е вЪншнАтА фАсАдА мИлО зА НаГрАдА пОлУчАвАш KiSs а зА УтРе сИ тЪрси Др MIsS...оТдАвнА аЗ нЕ ВяРвАм в ЛюБоВтА.РаЗбрАх чЕ сАмО зА гЛуПАцИтЕ Е тЯ,а оТ гЛуПАцИтЕ дАлЕч Ст0я....ЗнАм Че Не СъМ ИдЕаЛнA,пРeцаКъш Ли Мз ПрА!ш ГрЗшКъ ТуТаЛнЪъ..аК0 OБиЧъМ OБиЧъМ Д0 КрАй..Не Мз ПоЗнАъШ пО ХуУ Си ТрАй..ЖиВеЯ КаКтУ Си ИсКъМ ,ПаДъМ и СтАвЪм аМa Се СъЪм ДуБрЕ.... В ИгРатА с УсТатА сЪм нАй-дОбРатА ОбИчАм с тЕб дА сЕ ЗаИгРавАм и нИкОгА нЕ пРеИгРавАм и ДвИжЕнИятА зАбАвЯм и ВсИчКо мЪжкО кАзВа чЕ нАй-дОбРе сЕ СпРавЯм.....КфО кАзА тОя..?!?Шш..аЙ вНиМаВаЙ дА нЕ сТаНе БоЯ..!Не Се ЗаНиМавАй с МеН..CrAzY сЪм Да ЗнАеШ! ИдВаШ кЪм МеН..pLz ВнИмАЪъЙ кФо Ше КаЙш....СтОй От МеН дАлЕчЕ!!!сЪрЦа РаЗбИвАм Бе ЧоВеЧе!Ще ДоЙдЕ дЕн Дь Си ОтМьЩаВьМ и Ти Ще СтРаДьШ оБеЩаВьМ!ИсКьМ дА сЬжАлАвЬш Зь БоЛкЬтЬ кОяТо Ми ПрИчИнИ и СьС сЬлЗи Нь ОчИ дЬ кАжЕш"ОбИчАм Те,ПрОсТи"

No comments:

Post a Comment