Сайтовете за запознанства са пълни с профили, на пръв поглед показващи млади и уверени в себе си хора та чак и арогантни. Тук сме събирали текстовете от различни профили и сайтове за запознанства. Някои са смешни, други оригинални, а има и просто тъпи!

tanchetooo.aha.bg

[`] Можеш да ме гледаш, не и да ме пипаш.Не съм лесна, не съм евтина! [`]

_!_Не Ми ПиШеТе ЗаГоРеЛи МоМчЕнЦа-ОсТаВеТе Ме С вАшИтЕ тЪпИ
кАфЕнЦа ТоЗи,КоЙтУ иСкЪм Гу ПрИтЕжАвАм...Ах КоЛкУ вИ сЪжAлЯвАм_!_


{} izкУственi кУкЛi с ПрiсаДэнi косi тЪмен Руж i Големi мЭчтi...КоПiраЛi нечiэ опiсанiэ i вэче zвеzдi...Zвеzдi Стэ ама ПаДащi аре Слеzтэ на zэМята...аКо лi не жiвеiте сi izмiсЛэнiя Жiвот аЗ сi iмам iСтiнсКi...Нэ Съм наДута а Увэрэна[!]

GLeDAsh mE..oBsyjDAsh mE..i k`vO...naLI mi E zaD gYrba.. i gLedAsh mI gYzA!DavaI ne mE e*E..dajE na TEb az kEfq Se..shtOm syM ti v ustata..imA zaShTo!mOgA dA Ti kAJa samO edNO-nE mE pozNAvash..po-dObRe si TrAi!

No comments:

Post a Comment