Сайтовете за запознанства са пълни с профили, на пръв поглед показващи млади и уверени в себе си хора та чак и арогантни. Тук сме събирали текстовете от различни профили и сайтове за запознанства. Някои са смешни, други оригинални, а има и просто тъпи!

ralss.aha.bg

•°•°•°•°•°•°•°• °•°•°•°•°•°•°• •°•°•°•°
хОдЯ и ВъЪрТя ГъЗъ На лЯвО,нА дЯсНо.аЗ сЪм прОсТо МуМиЧе ПрЕкРаСнY тОвА
нИкОи нЕ мОжЕ дА гО оТрЕчЕ-рАзКъсВаМ вСичКи пИчOвЕ-пЪрчЕ пО пЪрчЕ!кОгаТо
ТЪнЦуВаМ в кЛуБа,вСичКи Ме гЛеДъТ В гЪзА
•°•°•°•°•°•°•°• °•°•°•°•°•°•°• •°•°•°•°
Ку4кА сЪм,НаЛи?МрАзИш Ме,ПрЕзИрАш Ме...Е и?МиСлИш Ли 4е Ме ЕбЕ?....Не!Аз СъМ с НеГо,А тИ мРеШ оТ яД!Аз СъМ дО нЕгО,а Ти ПиКлЬо МаЛъК гЛеДаШ оТзАд...ЗлОбНа СъМ бИлА...мИ дА аМа СпЕ4еЛиХ лИ Му ЛюБоВтА?И зНаЕш
Ли...ГоРдЕя Се С тОвА[!][!][!]
•°•°•°•°•°•°•°• °•°•°•°•°•°•°• •°•°•°•°
Hарани ме!Знаеш го,нали?Плаках!Ще плачеш и ти!Виках!Не отговори нали?Молих!Ще молиш и ти!Исках!Но нямах,нали?Лъгах!Но лъга и ти!Страдах!Знаеш нали?Обичах!Ще обичаш и ти!
•°•°•°•°•°•°•°• °•°•°•°•°•°•°• •°•°•°•°

•°•°•°•°•°•°•°• °•°•°•°•°•°•°• •°•°•°•°

No comments:

Post a Comment